آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»بازارکار و سرمایه»استخدام دانشجو»جذب دانشجو جهت تدریس سال 94 , 95 و 96
جذب دانشجو جهت تدریس سال 94 , 95 و 96-pic1

جذب دانشجو جهت تدریس سال 94 , 95 و 96

جذب دانشجو جهت تدریس سال 94 , 95 و 96 - از دانشجویان تمامی مقاطع (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و تمامی رشته ها (رشته های علوم پایه، رشته های مهندسی و تمام رشته های دیگر) در سال 94 و 95 و 96 جهت فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت پاره وقت، نیمه وقت و تمام وقت دعوت به همکاری می گردد.
در صورتیکه در زمینه تدریس سابقه کار دارید و می خواهید تعداد شاگردهای خود را افزایش دهید و یا قصد دارید برای اولین بار در زمینه تدریس کار خود را شروع نمائید، به وب سایت ایران مدرس مراجعه نموده و آگهی خود را در زمینه تدریس خصوصی ثبت کنید.
وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس ایران است. این وب سایت بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد (این آمار مربوط به مرداد 95 بوده و تعداد مدرسین ایران مدرس به سرعت در حال افزایش است) و در ایام معمول سال به صورت متوسط 15000 بازدید روزانه داشته و در ایام امتحانات بیشتر از 25000 بازدید روزانه دارد.
کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت برای دانشجویان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. این کار علاوه بر انعطاف زمانی بالایی که دارد، به نسبت وقتی که از شما می گیرد، درآمد بالایی نیز دارد.
با جستجوی هر عبارت شامل تدریس خصوصی در گوگل، یکی از وب سایتهایی که در صفحه اول نتایج آن مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. وب سایت ایران مدرس از نظر موتورهای جستحو از جمله گوگل کاملا بهینه است.
برای قرار گرفتن در لیست مدرسان ایران مدرس، به وب سایت مزبور مراجعه نموده و پس از عضویت در سایت آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج کنید.
www.IranModares.com


آگهی دهنده: ایران مدرس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - استخدام دانشجو در تهران
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۲۷
بازدید: 11977 بار
ایمیل: