آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»بازارکار و سرمایه»استخدام دانشجو»اخبار جدید استخدام دانشجویان سال 95
اخبار جدید استخدام دانشجویان سال 95-pic1

اخبار جدید استخدام دانشجویان سال 95

تعهد استخدامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت لغو شد
دانشگاه صنعت نفت در اطلاعیه از لغو تعهد استخدامی وزارت نفت برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دانشگاه صنعت نفت در اطلاعیه لغو تعهد استخدامی وزارت نفت برای دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
قابل توجه داوطلبان ورود به دوره دکتری دانشگاه صنعت نفت در سال ۱۳۹۵
به اطلاع داوطلبانی که در مرحله اول آزمون ورودی دوره دکتری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، حداقل نمره را جهت ورود به مرحله دوم آزمون کسب کرده‌اند و قصد انتخاب دانشگاه صنعت نفت (جهت آزمون مرحله دوم) دارند می‌رساند دانشگاه صنعت نفت و وزارت نفت، هیچگونه تعهدی جهت استخدام فارغ‌التحصیلان ورودی سال ۱۳۹۵ ندارند.
------------------------------------------------
تعهد استخدام دانشجویان وزارت نفت لغو شد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت گفت: تعهد استخدامی وزارت نفت در قبال دانشجویان ورودی سال 95 این دانشگاه حذف شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر عباس هلالی‌زاده با بیان این‌که وزارت نفت طی ابلاغ آئین‌‌نامه‌ای حدود 3، 4 ماه پیش بطور رسمی به دانشگاه اعلام کرد که از این پس هیچ‌گونه تعهد استخدامی به دانشجویان ورودی این دانشگاه داده نشود، اظهار داشت: وزارتخانه عنوان کرده است که ما نمی‌دانیم 4 سال آینده و در زمان فارغ‌التحصیلی این دانشجویان به چه تعداد نیرو در بخش‌های مختلف نیاز داریم، بنابراین از اکنون تعهدی برای وزارت و امیدی برای عده‌ای از دانشجویان ایجاد نشود.
وی تصریح کرد: پس از فارغ‌التحصیلی قطعاً وزارت در هر بخش از میان فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها اقدام به جذب نیرو خواهد کرد اما شرایط جذب برای دانش‌آموختگان همه دانشگاه‌ها یکسان خواهد بود و از این به بعد وزارت نفت هیچ‌گونه سهمیه استخدامی برای هیچ‌کدام از دانشگاه‌های کشور نخواهد داشت.
هلالی‌زاده درباره این‌که آیا رتبه‌بندی دانشجویان این دانشگاه به رده‌های A و B نیز به تبع این تصمیم حذف خواهد شد، اظهار داشت: این رتبه‌بندی برای پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی برقرار شده است و از این پس نیز انجام می‌شود اما برای استخدام نیست؛ در واقع تنها بندی که از آئین‌نامه آموزشی دانشگاه حذف شده، تعهد استخدام است و سایر موارد به روال گذشته برقرار خواهد بود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعت نفت با بیان این‌که بر اساس اعلام وزارت مشکل استخدام دانشجویان ورودی سال‌های گذشته رفع شده است، افزود: وزارتخانه عنوان می‌کند که آنچه را قبلاً در دفترچه به دانشجویان تعهد شده است، تقبل می‌کند اما اعلام کرده که از این پس قولی برای استخدام به دانشجویان داده نشود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در دفترچه‌های کنکور امسال، برای همه داوطلبان ورود به دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی این موضوع درج خواهد شد که دانشگاه برای ورودی‌های سال 95 به‌ هیچ وجه تعهد استخدامی ندارد؛ البته در حال حاضر تقریباً هیچ ارگانی در کشور مانند آنچه 20 سال پیش مرسوم بود، تعهدی برای استخدام نمی‌پذیرد.


آگهی دهنده: استخدام جدید 94 و سال 95
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - استخدام دانشجو در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۱/۲۳
بازدید: 987 بار
ایمیل: